onsdag 6. november 2013

Giveaway - Secrets by B - Har du smykkene klare til festantrekket?


Har du smykkene klare til festantrekket ditt? 
Nå har du mulighet til å vinne et valgfritt smykke fra 
flinke Benedikte som er designeren bak smykkene 

SECRETS by B



Lulle & Laban photo

SECRETS by B 

ble stiftet høsten 2011 av Benedikte Bruknapp. 
Denne flinke jenta var jeg så heldig å
få studere  sammen med i Australia :) 

Smykkene er designet med følelser, og det er viktig at hun sitter igjen 
med den rette følelsen når et smykke er ferdig. 
Hele prosessen er viktig, utvelgelse av materialer, farger, krystaller og edelstener. 
Alt må stemme for å få fram den rette følelsen i smykket.

Lulle & Laban photo

Jeg har valgt disse nydelige øredobbene som heter Glam Black Fillgree og
halssmykket som heter Golden Bubble Neclace
 til morgendagens spennende boklansering. 
(Jeg kommer tilbake til denne lanseringen)


Lulle & Laban photo

Til julekjolen har jeg valgt dette settet i fargen champagne. 



Er de ikke nydelige? 


Du kan få totalt 3 lodd: 

1. lodd for å skrive ned hvilket smykke du ønsker å vinne i kommentarfeltet i dette innlegget. 
1. lodd for å bli følger av Secrets by B på instagram @secretsbyb
1. lodd for å dele/tipse andre om giveawayen enten på bloggen, facebook eller på din instagramprofil 

Du som ikke har blogg, husk å legge igjen email-adressen din eller instagram-navnet ditt :)  

Gå inn her og se alle de fine smykkene du kan velge mellom. 
Disse smykkene er jo også supre som fine julegaver. 

Den heldige vinneren trekkes fredag 23. november :) 

Kun kvalitetsmaterialer blir brukt i smykkene fra SECRETS by B, 
og dette er med på å skape smykker med en følelse av glamorøs vintage. 
Utrykket på smykkene er elegante, litt romantiske smykker med en snert av røffhet. Smykkene føles glamorøse og spesielle, som om de bærer på en liten hemmelighet….


Lykke til :) 



Ønsker deg en fortsatt fin onsdag 

Klem Carina 


55 kommentarer:

  1. Så mye fint!!!!! Ble spesielt forelsket i det kremhvite statementsmykket! :)
    Har også lagt meg til som følger på Instagram, så da trekker jeg altså to lodd og krysser fingre og tær! :)
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  2. Kjempefine smykker og selvfølgelig er jeg med på konkurransen :-)
    Jeg følger Secrets by B på instagram.
    Ønsker meg veldig settet i Champagne. (Det du har bilde av på innlegget) Dermed to lodd på meg :)

    Hilsen Nina Brekke (nbrekke på instagram)
    nina.brekke1@gmail.com

    SvarSlett
  3. Det er jo umulig å velge bare én favoritt!! Men valget faller nok på det grønne Bubble statementkjedet for min del :) Følger på insta, og reklamert der, så 3 lodd!
    Klem, Karoline

    SvarSlett
  4. Nydelige smykker! ! Syntes spesielt øredobbene Champagne beauty var utrolig fine og de er på ønskelisten. Jeg blir følger av siden på instagram og vil også dele på Facebook. Håper jeg blir trukket ut:-) Vibekesnorreen

    SvarSlett
  5. Ragnhild_andreassen@hotmail.com6. november 2013 kl. 21:55

    Fantastiske smykker! Forelsket meg helt i glam black fillgree
    Følger også på instagram, så 2 lodd til meg

    SvarSlett
  6. Herlige smykker:)) Vanskelig og velge ♥
    Jeg er ingen smykkedame, men tenker at jeg kanskje kan bli en:))
    I år har jeg bestemt meg for og endelig kjøpe meg en kjole til julens festligheter, har alltid brukt bukser...
    Og da hadde det vært veldig gøy med et flott smykke til.
    Tror jeg hadde valgt meg Bubble Statement i sort, det var kult, og lekkert på en gang:)

    Trekker alle loddene ♥

    SvarSlett
  7. Så utruleg vakre smykker. Eg fekk jo lyst på alle saman :)
    Men viss eg må velge ut eitt produkt, må det bli det vakre infinitykjedet. Det var heilt nydeleg og betyr så mykje :)
    Eg har ikkje instagram, men skal dele på facebook :)
    2 lodd på meg, altså, og så kryssar eg fingrane :)
    Mvh, Kristin

    SvarSlett
  8. Så utrolig fine smykker! -ønsker meg smykket på d øverste bildet i gull og hvitt/kremhvitt. Følger på instagram (kathtom2).
    Krysser fingrene! ;) Mvh Katharina

    SvarSlett
  9. Så mye fint her! Jeg kunne tenkt meg Bohemsk Statementkjede- følger også på Instagram. (Min mailadresse er jannroer@online.no)

    Mvh Janne

    SvarSlett
  10. Lurte på en liten ting- hva heter fargen du har i stua?

    Mvh Janne

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Janne!

      Fargen i stua heter Demring. Så koselig at du er med på Giveaway :)

      Masse lykke til!

      Carinaklem

      Slett
  11. Hei! Trekker tre lodd og ønsker meg veldig settet i fargen Champagne. Kjempefine smykker!! :) Marthe J. Bakkemo (marthejo@gmail.com)

    SvarSlett
  12. Følger på instagram så to lodd på meg. Dersom jeg er den heldige står settet i champagne øverst på ønskelisten :)

    SvarSlett
  13. Ønsker meg veldig Champagne necklace smykket (bestilte øredobber og armbånd i går...) Følger også på Instagram. :)

    SvarSlett
  14. Kjempefine smykker! Er veldig glad i sommerfugler så falt for den. Kan brukes til alt:)

    SvarSlett
  15. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  16. Hei.
    Tre lodd på meg :)
    Jeg kjøpte disse ørepyntene for ca 1 år siden, men etter kun en dag på jobb, så hadde den ene falt ut (kanskje stangen bak skulle vært litt lengre?). Anyway, elsker smykkene, og vil gjerne ha et nytt par med stjerne-ørepynt.
    http://www.miinto.no/p-80418-orepynt

    SvarSlett
  17. Hei Carina!
    Dette var virkelig smykker med sjel, helt nydelige! Nesten umulig å velge, men øredobbene Champagne Beauty ønsker jeg meg♡ Har delt bilde av disse og tipset om giveawayen på facebook, og følger nå @secretsbyb på instagram:-) Da krysser jeg fingre og tær for at mine 3 lodd trekker det lengste strået!
    Fin søndag til deg♡
    Klem Rita

    SvarSlett
  18. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  19. Oi - det var søren meg ikke lett å bare velge ETT smykke!!
    Men må jeg velge, så blir det Pendant necklace blank.
    Må si at smykkene du har valgt ut og viser bilder av over her var virkelig flotte også!
    Følger på instagram, og har linket til give away på bloggen min, så krysser fingrene for at ett av mine 3 lodd blir vinnerloddet.

    Ønsker deg en flott søndag videre!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  20. Jeg kunne tenkt meg vintage dream smykke, utrolig vakkert! Jeg føler Secrets by B på Instagram og Facebook, jeg har dermed to lodd :-) min instagram bruker er hgarm :-)

    SvarSlett
  21. Prøver lykken med 3 lodd og krysser fingrene masse! http://www.miinto.no/p-108741-orepynt-med-oyenstikkere-og-swarovskianheng

    Bli gjerne med hos meg også om du har lyst :)

    Klem fra Hilde

    (på instagram er jeg lykkelogmedliten)

    SvarSlett
  22. Kjempefine smykker! Jeg ønsker meg Chunky rhinestone kjedet, og prøver lykken med 2 lodd (følger også på instagram)!
    Veldig fin og inspirerende blogg du har!
    Hilsen Marianne (mariannesporsem@hotmail.com)

    SvarSlett
  23. Vakkert håndtverk!! Falt for vintage creme-smykket og deltar gjerne med 2 lodd! 😉

    Takk for din inspirasjon og at du deler interiørentusiasmen med oss!! 👍

    Hilsen camilla_bach (Instagram)

    SvarSlett
  24. Wow så flotte smykker, falt heeelt for dette http://www.miinto.no/p-161155-gullbelagt-kjede-med-englevinge.
    Elsker engler♥♥♥
    Tar 3 lodd,tusen takk for muligheten.

    Klem,Lindamor

    SvarSlett
  25. Mye fint, tror eg ville valgt smykke med englevinge, eller svale.
    Prøver meg med 1 lodd. Klem,

    SvarSlett
  26. Prøver lykken med 2 lodd. Jeg vil gjerne vinne Bohemsk statementkjede:)
    Siljeab@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Nydelige smykker og et fantastisk håndverk ♡
    Skulle jeg være så heldig så ønsker jeg med øredobbene i Champagne ♡

    Inspirende blogg du har ♡
    Ønsker deg en fin helg♡

    Klem fra Hilde (Hillllldes på instagram)

    Trekker alle 3 loddene ♡

    SvarSlett
  28. Elsker de i champagnefargen, ønsker meg det armbåndet:)

    SvarSlett
  29. Hei =)
    Nydelige Bilder av både smykker og hjemmet ditt!
    Ønsker meg veldig "love-kjedet" og stiller med ett lodd ;o)
    Ha en riktig fin helg <3
    (har ikke blogg) så @ninaveiaaker på IG =)

    SvarSlett
  30. Utrolig fine smykker hun lager! Vitage Dream er min favoritt! Tar 3 lodd :-) Therese

    SvarSlett
  31. I'm in love with the champagne drops :)
    halldoraer@simnet.is, @halldoraer

    SvarSlett
  32. Jeg kunne tenke meg Champagne bracelet.
    Tar 2 lodd:)
    mariehinnaland@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Gullbelagt kjede med bambi vil jeg gjerne vinne om jeg er så heldig.
    Tar 1 lodd.

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  34. Golden bubble necklace er min favoritt, det passer godt til julekjolen!

    Har delt på facebook og trkker meg derfor 2 lodd.

    Hilsen HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  35. Love love på statement smykket❤️ Følger på Instagram og til helgen skal jeg på Førjulskos'en til Frøken fabelaktig og dit kommer også Benedikte!! Hurra!! Denne jenta gleder seg!! Trekker 2. lodd jeg...
    Annelise

    SvarSlett
  36. Nydelige smykker! Jeg ønsker meg de øredobbene på det siste bildet ditt. De hadde passet perfekt til festlighetene fremover nå <3 To lodd til meg! :)

    SvarSlett
  37. Kjempe nydelige smykker :) vil gjerne være med i konkurransen :)

    SvarSlett
  38. Vanvittig fine smykker, ønsker meg flere av dem! Vanskelig å velge ett, men det jeg la min absolutte elsk på, er det turkise statement necklace. Jeg følger secretsbyb på instagram, så da trekker jeg gjerne to lodd i den heldige bunken;) Jeg heter @ninen77 på instagram.

    SvarSlett
  39. Golden Bubble Neclace ønsker eg meg og eg følger på instagram :) Heiter @hjarterom på instagram.

    SvarSlett
  40. 2 lykkelodd :) ja må bare si de 2 jeg liker best...så mye flott derfor sier jeg nr 1 og nr 2 :)

    Lekkert smykke i sterling silver belagt med 22 kt gull. Stor swarovski perle i nydelig "old pink" farge.

    Gullbelagt kjede med pil. Kjedet når litt nedenfor halsgropen, men kommer med en lenke i festet slik at du selv kan justere lengden.

    Frunennes på. Insta :) enjoy life

    SvarSlett
  41. Det var sannelig ikke lett å bare velge, men jeg synes øredobbene Glam Black Fillgree og halssmykket Golden Bubble Necklace er helt fantastisk. Secrets By B har utrolig mye fint, fantastiske julegaver og prikken over I'en til festsesongen.

    Jeg har 2 lodd, denne kommentaren også likte jeg @secretsbyb på instagram :) Masse lykke til med å trekke vinner! Så krysser jeg bare fingrene!

    Jeg heter @solverin på instagram

    SvarSlett
  42. Har akkurat begynt å følge deg på instagram, såå inspirerende og lekkert:) ønsker meg smykkene på bilde nr to.
    Tar to lodd , har likt på instagram.

    Heter mahellem på instagram

    SvarSlett
  43. Så mange fine smykker!
    En av favorittene jeg ønsker meg mest akkurat nå må være disse øredobbene : http://www.miinto.no/p-258737-champagne-beauty
    Lagt meg til som følger på instagram og deltar med 2 lodd :)
    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  44. Kunne blitt en lang ønskeliste for det var SÅÅ mye som fristet <3 aller først på listen kommer nok Bubble statement smykke, aldeles nydelig <3 Da krysser jeg fingrer og tær ;-) har 2 lodd ;-)

    SvarSlett
  45. Åh, det spørs om det ikke må handles der, uansett, det falt i smak! Jeg ønsker meg bubbles statement smykke i hvitt!

    SvarSlett
  46. Ønsker meg smykket på det første bildet ditt. Men alle sammen er jo bare nydelige. Tar et lodd! annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlett
  47. Hei Hei
    Smykkene du har valgt ut til Bok lansering og julekjolen var kjempe fine.
    Jeg vil gjerne prøver lykken :)
    Disse smykkene er bare så lekre :)
    Jeg trekker 3 lodd, har delt med alle mine venner på Facebook :)
    Om jeg er heldig så har jeg veldig lyst på dette smykket :)
    http://www.miinto.no/p-258164-pendant-necklace-blank = Pendant necklace blank
    Synes det var så nydelig :)
    Jeg krysser fingrene og håper lykken smiler til meg.

    Ønsker deg en fantastisk fin Førjulstid

    Stor hilsen fra Monica Karin
    m.schulz1976@gmail.com

    SvarSlett
  48. Hei ;-)

    ❤️ Wow, så lekre smykker
    Blir gjerne med å prøver lykken og trekker 2 stk lodd.
    Dette smykket likte jeg veldig godt: http://www.miinto.no/p-173567-chunky-rhinestone-kjede
    Ha en riktig GOD HELG! ❤️

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  49. Jeg elsker smykkene fra Secrets by B, så jeg vil absolutt trekke lodd!
    "Halskjede med svale" sto på ønskelista mi i fjor, uten at jeg fikk det. Så da er det DET jeg hadde ønsket å vinne med mitt lykkelodd :)

    SvarSlett
  50. http://www.miinto.no/p-80371-halskjede

    Forelsket meg i smykket med de to små fuglene, men hva alt! var vakkert her...

    2 lodd trekker jeg!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  51. Jeg er veldig interessert i smykker,og noe så nydelig som dette er det lenge siden jeg har sett ,virkelig. Skulle jeg velge noe her måtte det blitt Golden Bubble Necklace. Vakkert <3. 2 lodd på meg ,o g håper jeg blir med :) Mvh. Linda Salvesen,salvesen.linda@hotmail.com

    SvarSlett
  52. Utrolig nydelige smykker likte og ønsker meg disse øredobbene Champagne Beauty :)Prøver lykken med 3 lodd :)
    Mange hilsen fra Gro
    grokaas@gmail.com

    SvarSlett

Jeg blir så utrolig glad for alle kommentarer som blir lagt inn :O)Tusen takk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...